Home » » Kumpulan Cerita Dewasa Paling Panas Terbaru HOT : Seks Dengan Kakak Vania

Kumpulan Cerita Dewasa Paling Panas Terbaru HOT : Seks Dengan Kakak Vania

Written By yoyoyo on Rabu, 26 Maret 2014 | 18.00


Kumpulan Cerita Dewasa Paling Panas Terbaru HOT : Seks Dengan Kakak Vania

Kumpulan Cerita Dewasa Paling Panas Terbaru HOT : Seks Dengan Kakak Vania - Pukul tiga pagi. Vania terjaga daripada lenanya kerana dia terasa seperti hendak terkencing. Mata bundarnya terkebil-kebil di dalam kesuraman bilik yang bercahayakan lampu malam. Tubuhnya yang baru berusia 24 tahun terasa kelesuan. Celah paha montoknya terasa melekit-lekit. Dia tidak berapa ingat apa yang berlaku awal malam tadi. Vania meraba Memek tembamnya dengan jari. Melekit-lekit. Pasti Sperma... Dia berpaling ke sebelah. Kelihatan adiknya Bobby yang berusia 15 tahun sedang tidur tanpa seurat benang pun. Vania juga sedar bahawa dia juga dalam keadaan telanjang bulat. Dia melihat Kontol Bobby terlentuk lembik. Ia juga kelihatan melekit-lekit. Walaupun dalam keadaan lembik, Kontol Bobby kelihatan gemuk dan panjang.

"Aduhh...sakit kepala aku...Apa yang terjadi malam tadi..??" pening kepala Vania cuba mengingatinya.

Baru dia teringat. Malam tadi, sekitar pukul sembilan, dia dan Bobby telah bersetubuh. Tubuhnya yang ranum dan montok itu dijamah semahu-mahunya oleh adik kandungnya sendiri. Vania teringat bagaimana Bobby melipat paha montoknya ke atas dan menjolok Memek tembamnya dengan padu dan dalam. Dia ingat bagaimana mereka berpelukan erat dan berkucupan ketika belalai jantan Bobby membelah ketembaman bibir Memeknya yang tidak berbulu itu. Berdenyut-denyut Kontol Bobby merasai kelazatan melampau Memek kakak kandungnya. Kedua-dua alat kelamin pasangan mengawan itu melekit-lekit dengan lendir yang terbit daripada Memek subur Vania.

Vania cuba mengimbas kembali apa yang terjadi malam tadi....

“Kak, Bobby cinta kakak sangat-sangat! Oh, enaknya Memek kakak!” rengek Bobby mencungap-cungap sambil membenamkan batang Kontolnya ke dalam lubang Memek Vania.

“Sorong tarik dalam-dalam lagi, Bobby. Rodok Memek tembam idaman Bobby puas-puas!” Vania berusaha memberi perangsang kepada adik lelakinya yang baru menyambut hari jadinya yang ke-15 tahun dua hari lepas. Bobby mula menyorong tarik batang Kontolnya dengan rakus dan kasar... Dengan Cerita Dewasa Terbaru

“Kak, Bobby nak Sedot susu kakak, boleh?” pinta Bobby seperti bayi yang kehausan.

“Boleh, Bobby. Sedotlah puas-puas! Adik kakak dahaga ya?” Vania tersenyum manja.

“Ya, kak. Bobby dahagakan susu badan kakak.” balas Bobby sambil membaham Payudara montok kakak kandungnya itu serta mula menyedut air susu Payudara kakaknya yang entah ada atau tidak itu.

“Kakak, izinkan Bobby pancutkan Sperma puas-puas dalam lubang Memek kakak. Bobby nak sangat nikmat membuntingkan kakak.” pinta Bobby lagi.

“Amboi...banyak pula minta adik kakak ni.Yea la, Bobby, nanti pancut benih pekat-pekat adik tu dalam lubang Memek kakak sampai kakak mengandung ya?" balas Vania mencungap-cungap.

"Cuma, kakak minta Bobby peluk kakak dan seru nama kakak ketika Bobby menyembur benih dalam Memek subur kakak.” sambung Vania lagi.

Lampu hijau telah diberikan oleh kakaknya, Bobby mula menghentam-hentam batang Kontolnya jauh ke dalam lubang Memek kakaknya sedalam mungkin dan akhirnya....“Oh, kakak!!! Bobby pancut!!!” jerit Bobby dan Spermanya menyembur keluar......Creettt..!!..Croott!!!.. Crooottt!!! Cerita Seks Terbaru.

Menggeletik tubuh Vania ketikaBobby menyemburkan berjuta-juta sperma subur ke dalam lubuk betinanya. Dia terkangkang-kangkang dan terkemut-kemut menerima semburan demi semburan benih bunting adik kandungnya sendiri. Mata Vania terbelalak dan mulut Vania ternganga kerana dia juga mengalami kekejangan akibat kenikmatan dipancutkan oleh Sperma Bobby yang putih dan pekat, dengan banyak dan deras sekali. Bobby pula menggelepur menanggung kelazatan memancutkan Sperma ketika belalai jantannya menyantak jauh ke dalam Memek tembam Vania. Sambil itu Vania memujuk manja supaya adik lelakinya memancut dengan lebih banyak dan deras.

"Pancut lagi, Bobby..!! Pancutkan lebih banyak lagi dik..! Kakak nak mengandungkan anak adik kakak sendiri..!!" pujuk Vania sambil mencapai ke bawah dan mula mengurut-urut karung telur adiknya supaya lebih banyak Sperma Bobby menyembur keluar....


Tamat sudah imbasan kembali Vania...

Vania tersenyum. Padanlah melekit-lekit cipapnya. Padanlah Bobby tidur seperti pengsan. Vania bangun perlahan-lahan tanpa mahu Bobby terjaga. Kalau terjaga nahas lagi Memek aku, fikirnya. Vania berjalan perlahan-lahan menuju ke bilik air. Walaupun di dalam kesuraman cahaya bilik itu, masih jelas kelihatan setiap lekuk di tubuh sempurna Vania. Vania sangat sempurna. Perwatakannya lembut dan manja. Bukan sahaja wajahnya cantik dan comel, kulitnya juga putih dan gebu. Toketnya tegang dan bulat, bersaiz 34C. Cipap Vania sangat tembam dan tiada bulu kerana selalu dicukurnya manakala bontotnya padat dan lebar. Paha dan betis Vania juga gebu dan montok. Tiada cemar pada Vania dengan Cerita Dewasa Terbaru HOT.

Vania mencangkung di atas lantai bilik air yang dingin itu. Kemudian beberapa saat keluarlah air kencing Vania yang berwarna cerah keemasan. Dia mengusap-ngusap Memek tembamnya dengan lembut supaya kencingnya tambah lawas. Kadangkala, dia sendiri terasa bahawa geram dengan ketembaman Memeknya. Kulit Memeknya juga lembut dan bersih kerana selalu disapu dengan losyen supaya empuk dan lembut. Tiada siapa yang mahu pancut di luar apabila dapat menikmati Memek setembam dan seempuk Memek Vania. Makin lega rasanya apabila air kencing semakin habis dilepaskan. Indah sungguh pemandangan seorang gadis ranum dan montok bugil sebegitu.

"Mmmm...kak..? Kakak...? Mana pula kakak aku ni..?" Bobby yang nyenyak lena itu mula terjaga...

Dalam kesamaran kegelapan Bobby ternampak susuk tubuh kakaknya yang sedang berada di dalam bilik air yang tidak bertutup itu. Perlahan dia bangun dan menghampiri bilik air...

Vania tidak sedar Bobby sudah berada di belakangnya sewaktu dia menghabiskan kencingnya. Bobby menelan air liur menatap kelebaran dan kemontokan bontot Vania. Kakak kandungnya itu berusia 24 tahun, usia di mana seorang perempuan mencapai tahap keranuman dan kesuburan yang maksimum. Darma pula berusia 15 tahun. Dalam usia begini seorang pemuda remaja yang sangat bertenaga dan berstamina. Kalau calang-calang lelaki bersetubuh dengan Vania, pasti akan terpancut dalam beberapa minit pertama akibat kelembutan dan kepadatan saluran Kenikmatan Vania tetapi Bobby meratah badan kakaknya itu selama hampir sejam. Nikmat sungguh tubuh kakaknya itu.

Melihat kakaknya dalam keadaan mencangkung sambil kencing membuatkan nafsu remaja Bobby mula membuak semula. Penis jantannya dengan panjang dan gemuk itu mencanak secara berperingkat sehingga akhirnya membengkok ke atas manakala Terangsang kepala Kontolnya mengembang sehingga menjadi kemerahan. Berurat-urat dan tersengguk-sengguk Kontol Bobby penuh dengan berahi untuk mengawan dengan betina suburnya di depannya itu. Dengan tiba-tiba Bobby memeluk badan montok Vania yang masih mencangkung dan memaksa gadis ranum itu berdiri. Bobby menggunakan kekuatan remajanya untuk menekan Vania ke dinding dengan hanya sebelah tangan, manakala sebelah lagi tangannya digunakan untuk menonggekkan bontot Vania yang padat dan berat itu. Menitik-nitik air mazi Bobby apabila bontot Vania yang berisi dan berlemak itu menonggek di hadapan matanya. Jelas kelihatan simpulan dubur dan Memek tembam Vania.

Dalam keadaan kakaknya seperti menyerah badan itu, Darma membawa belalai jantannya dan menggesel-geselkan takuk kepala Kontolnya di celah bibir Memek Vania. Dia lantas menguak bibir tembam Memek Vania dengan takuk kepala Kontol tersebut dan menekan lembut lalu masuklah kepanjangan dan kegemukan Kontolnya seinci demi seinci ke dalam lubuk syurga Memek tembam Vania. Meremang roma dan meleleh liur Bobby ketika kulit Kontolnya mengengsot dan menggesel rongga Memek kakaknya. Sebentar kemudian batang pembiakan seorang adik menyantak lagi dengan kasar di dalam lubang pembiakan seorang kakak. Vania melalak dan merengek ketika bibir Memeknya yang empuk dan lembut itu ternganga luas disodok oleh Bobby. Bobby terus menyontot bontot Vania semahu-mahunya. Badan semok kakaknya itu sangat lazat dan enak. Kemampatan dan keberatan bontot Vania menghukum Kontol remaja Bobby dengan kemutan padu yang mampu membuatkan Kontol lelaki memancut dengan cepat. Oh, Vania!!! rengek Bobby...

Vania meraung-raung kelazatan tatkala adiknya berkerja keras membuntingkannya...


"Aaarrgghh...aarrhhkk...perlahan-lahan sikit..dik...ka..kasar sangat tuu..." rungut Vania yang masih kepenatan...

"Aahhhh....Bobby tak peduli..! Bobby nak buntingkan kakak lagi..! Kali ni Bobby nak buat kakak mengandung dengan tusukan padu Bobby yang ganas nii..!" bentak Bobby sambil menghentam-hentam padu lubang Memek kakaknya..

Di dalam kehangatan lubuk betina Vania, Kontol Bobby telah diselaputi sepenuhnya oleh lendir nafsu yang telah keluar dengan pekat dan banyak. Takuk kepala Kontol Bobby menggedik-gedik dan mencanak-canak seperti mahu menerokai sepenuhnya ruang sempit di dalam saluran pembiakan kakaknya itu. Setiap kali Bobby menjolok, Kontolnya akan ditekan padat-padat lalu dilenyek-lenyekkan untuk menikmati kelazatan yang maksimum. Vania yang hanya berketinggian 160cm itu terjengket-jengket akibat disodok dengan padu oleh Bobby yang 20cm lebih rendah daripadanya. Kumpulan Cerita Dewasa,Bobby menggunakan kedua belah tangannya untuk menguak belah bontot Vania untuk melihat kecomelan simpulan dubur dan Memek tembam kakaknya yang ternganga luas dijolok Kontolnya. Kemudian dia memeluk erat badan montok kakaknya sambil menggentel-gentel puting susu Toket yang bulat dan gebu itu. Sekali-sekala dia menggigit-gigit manja bahu dan tengkuk kakaknya akibat geram yang melampau.

"Aaarrghhh...eerrgghhh...ce..ce..cepat sikit dik..! Kakak dah sedia nak terima Sperma adik..!!" jerit Vania separuh gila...

Kemudian 20 minit berlalu akhirnya Vania tewas. Melalak-lalak betina subur itu mencapai kemuncak kepuasan. Paha dan betis montok Vania mengejang-ngejang dan badan mantapnya pula menggelupur penuh dengan kepuasan. Vania merengek-rengek sambil Memek tembamnya mengemam-ngemam Kontol adiknya. Perbuatan spontan Vania itu membuatkan Bobby juga tewas. Belalai jantannya mengembang dan mencanak maksimum, bersedia untuk meledakkan sperma-sperma yang banyak dan subur ke dalam rahim kakaknya yang ranum dan matang itu. Paling Panas Terbaru, Dia melakukan sodokan terakhir yang paling dalam dan paling padu. Kantung telur Bobby mengecut, takuk Kontol Bobby mengembang, kedudukannya tepat di bukaan pintu rahim Vania di mana terdapatnya telur-telur betina yang sudah subur dan matang untuk disenyawakan. Bobby mendengus-dengus seperti kerbau jantan, dan kemudian meraung, dan menyemburlah segala isi Kontolnya ke dalam Memek tembam Vania. Mata Vania terbelalak dan mulut Vania ternganga!

"Aaahh...ohhh god..!" jerit Vania semahu-mahunya.

"Aaagghh..ayaarkk...ya..allah..!" giliran Bobby pula mengerang-erang hebat..!

Crot! Crot! Crot! Croottttt..! Sperma Bobby menyembur tanpa terkawal lagi memenuhi segenap ruang di dalam lubuk peranakan Vania. Dalam keadaan mereka berdua mengawan sambil berdiri itu, kelihatan Bobby melakukan sodokan-sodokan padu setiap kali benih jantannya memancut dengan sangat banyak dan deras ke dalam Memek tembam kakaknya. Vania pula kelihatan menonggek dan menjengket menadah pancutan demi pancutan Sperma adiknya yang putih dan pekat itu. Benih-benih Bobby yang subur meluru pantas untuk merebut peluang mensenyawakan telur bunting Vania. Berbelas-belas das benih bunting telah Bobby ledakkan ke dalam tubuh Vania. Ternyata kegagahan dan kejantanan Bobby apabila salah satu daripada benihnya telah berjaya menjumpai telur Induk kakaknya lalu mensenyawakannya tanpa belas. Kaki Seksi Vania terus lembek dan mereka berdua terduduk akibat keletihan selepas mengawan sebegitu rupa. Oh, lazatnya Vania! Cerita Seks Dewasa Terbaru

"Aarrghh...aduuhh..penatnya..." Bobby merintih lalu jatuh terjelepuk di belakang tubuh Vania.
 

Vania pula masih berdiri terkengkang-kengkang dengan kaki mengeletar. Sperma adiknya meleleh-leleh di celah pehanya.

Selama ibu bapa mereka ke luar negara, adik-beradik itu mengambil kesempatan mengawan Bebas. Mereka berdua juga sentiasa berbugil di rumah dan mengawan di mana-mana saja. Cipap Vania yang amat tembam itu sentiasa melekit dengan Sperma Bobby.


Mereka tidur seperti sepasang suami isteri. Mereka bukan hanya melakukan persetubuhan, tetapi mengawan dengan penuh perasaan cinta. Benih bunting Bobby dilepaskan sebanyak-banyaknya ke dalam rahim subur Vania dengan niat untuk mendapatkan zuriat. Bobby mahu kakaknya itu memboyot membuntingkan anaknya.

Vania pula memeluk erat tubuh Bobby dengan penuh perasaan cinta setiap kali adiknya itu menyantak padu ketika menyemburkan benih bayi ke dalam cipap tembamnya. Biarlah semua orang tahu mereka bercinta. Bobby dan Vania tidak kisah itu semua. Tidak ada sumbang muhrim pada mereka; yang ada hanyalah cinta penuh nikmat. Sekian Kumpulan Cerita Dewasa Paling Panas Terbaru HOT : Seks Dengan Kakak Vania
 
Terima Kasih udah mau mampir ke Andrekocak Blog , sekiranya bila ada kesalahan dalam kata-kata atau sumber artikel mohon dimaklumi , Admin Blog Ini juga manusia ^_^ . Bila ada Kritik atau saran sihalakan Komentar dibawah , dengan senang hati saya terima kritik dan sarannya Thank'sBy : Andrekocak Blog
Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.
 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Situs Boker - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger